Zdjęcie nadesłane przez jednego z użytkowników programów.

program do ofert dla firm usługowych
Skoro dotarłeś na tę stronę...

To zapewne jesteś świadomy tego, jak ważną rzeczą jest ofertowanie. Kiedy Klienci wybierają firmę, biorą pod uwagę coś więcej niż tylko produkt bądź usługę.  W gruncie rzeczy, kupują emocje i doświadczenia jakie stoją za ofertą.

Przestaw swojego klienta na słuchanie o Twojej firmie oraz o wartości Twoich usług. Opowiadaj, a nie tylko informuj. 

W innym przypadku, Twoja oferta będzie postrzegana jedynie w kategoriach droga lub tania. 

Będzie trudno budować Ci wartość oferty, jeśli nie zadbasz o wszystkie elementy ofertowania. Pamiętaj, że zdobycie nowego klienta zaczyna się od pierwszego kontaktu, a kończy na chwili domknięcia sprzedaży.

Dobra oferta ma przemyślaną strukturę, a sposób jej sporządzania powinien zapewnić Tobie komfort pracy. 

Opracowanie jakie stworzysz i które trafi do rąk twojego Klienta, powinno być rzeczowe, schludne i ciekawe.

Jeśli szukasz takiego rozwiązania zapoznaj się z budową oraz funkcjonalnościami aplikacji do tworzenia ofert.   

Oczekiwania klientów zmieniają się...

Nie ma co się oszukiwać, klienci są coraz bardziej wymagający. Zresztą każdy z nas jest odbiorcą wielu usług. Kupując na stacji  przysłowiowego hot-doga oczekujemy jakości, dobrej obsługi i jasnych procedur.  

Trudno więc dziwić się, że klienci wybierając firmę (w której mają zostawić kilkadziesiąt tysięcy złotych), zwracają uwagę na sposób obsługi i firmowe procedury. To pierwsza wskazówka i zwiastun tego, co czeka ich w przyszłości. 

Klienci starają się wybrać dobrze i wcale nie najtaniej. Niwelują ryzyko i nie chcą kupować kota w worku.

Opowiadam o tym bo…

Chciałbym byś wraz z używaniem programu do ofert postrzegał oferty jako sztukę wygrywania. Byś wykorzystał to, co wartościowe jest w Twojej firmie. Tworząc oferty głównie opowiadaj, a nie tylko informuj. Każde zapytanie od klienta traktuj indywidualnie jak nową historię i szansę sprzedażową, a nie jak obowiązek kalkulowania ceny.

program do sporządzania ofert

  1. NASZ NAJNOWSZY PROGRAM DO OFERT JEST APLIAKACJĄ
  2. NAZWA PROGRAMU: “SCCOT”
  3. DEDYKOWANY JEST DLA FIRM USŁUGOWYCH 
  4. JEST UNIWERSALNY DLA WIĘKSZOŚCI BRANŻ
  5. SŁUŻY DO OFERTOWANIA ORAZ ZARZĄDZANIA ZLECENIAMI
  6. UMOŻLIWIA TWORZENIE WŁASNEJ BAZY KARTOTEK
  7. UMOŻLIWIA TWORZENIE WŁASNYCH SZABLONÓW
  8. UMOŻLIWIA TWORZENIE BAZY KONTRAHENTÓW
  9. UMOŻLIWIA JEDNOCZESNĄ PRACĘ KILKU OSÓB
  10. DAJE WIELE MOŻLIWOŚCI KONFIGURACJI WYDRUKÓW
Kliknij tutaj

Elementy dobrej oferty

  • Strona okładkowa
  • Dane klienta oraz dane inwestycji
  • Miejsce opisania firmy
  • Miejsce opisania zlecenia (inwestycji) 
  • Pola wyboru lub opisu usług i produktów
  • Pola obliczeniowe – ilość – cena – wartość 
  • Podsumowania netto / brutto  
  • Pola rabatowe 
  • Pola opisowe i zdjęciowe

Elementy oferty

  • Strony działów z cenami jednostkowymi.
  • Strony działów z podsumowaniami.
  • Tabele zbiorcze
  • Podsumowania
  • Ofertowanie Wariantowe
  • Formy oferty ( szacunkowa, precyzyjna inne)
  • Ustalenie parametrów np. Forma rozliczenia
  • Terminy ważności i terminy realizacji 

Opinie użytkowników

program do ofert budowlanych - Trójka Sekcje z cenami

Ale jak pisać dobre oferty ?

Być może pomyślałeś, w jaki sposób pisać dobre oferty ?  Jest na to jedna generalna reguła.  Każda dobrze opowiedziana historia ma swój początek środek i koniec. Pamiętaj o tym obsługując swojego klienta. 

Jeśli trudzisz się, by oferta wyglądała ładnie, bądź używasz rozwiązań w których masz ograniczone możliwości, to właśnie w takim przypadku sprawdzi się aplikacja SCCOT. 

Rozejrzyj się w aplikacji. Możesz stworzyć darmowe konto, które po 14 dniach testów nie wygaśnie, a dalej pozostanie do Twojej dyspozycji w ograniczonej wersji.  

Krok po kroku usprawniaj  swoją firmę, stwórz kompletny cyfrowy proces od pierwszego kontaktu z klientem po dzień sporządzenia rozliczenia.

Co zmienią nasze oferty w Twoim dotychczasowym działaniu:

  • Skrócisz o 60 % czas wykonywania ofert
  • Ograniczysz możliwość popełniania błędów
  • Nie pominiesz ważnych parametrów
  • Poprawisz swój proces ofertowania 
  • Podniesiesz standard obsługi klienta
  • Zbudujesz wartość oferty i swojej marki
  • Ułatwisz sobie rozmowę sprzedażową
  • Zdobędziesz więcej zleceń

Jaki jest koszt programu
SCCOT

Dostęp do aplikacji jest natychmiastowy po zalogowaniu. Nie ponosisz opłat wdrożenia, szkolenia lub innych ukrytych kosztów.

Jedynym kosztem jest abonament, który opłacasz w wygodny dla siebie sposób wybierając okres np:  1 mc  / 3 mc / 6 mc / 12 mc/ 

Jeśli przestaniesz z jakiś powodów opłacać abonament to twoje konto pozostaje i masz dostęp do wszystkich swoich dokumentów. Możesz wrócić do pełnej wersji programu w każdej chwili. 

Całkowity koszt netto aplikacji SCCOT wynosi 3 zł netto dziennie. Czy to dużo czy mało ? Trudno ocenić zanim nie dowiesz się jakie SCCOT oferuje funkcje.

 

Czy to jest opłacalne ?

Zastanów się jaki jest koszt wykonywania słabych lub złych ofert ?  

  • Stracony czas 
  • Straceni klienci i ich znajomi 
  • Nisko wycenione prace
  • Nieporozumienia przy rozliczeniach
  • Podejmowanie się wszystkich zleceń, a nie tylko tych najlepszych. 
Atrybutu firmy usługowej

Poznaj program do ofert SCCOT

OFERTOWANIE

Funkcja OFERTOWANIE to zdecydowanie nasza gwiazda!

Jest to program do ofertowania usług, którego brakowało od lat na polskim rynku. Specyfika działania firm usługowych, a co tym idzie ofertowanie usług jest specyficzną formą ofertowania. 

Wymaga połączenia ze sobą komponentu kalkulacji z opisem walorów technicznych i użytkowych proponowanych rozwiązań 

Aplikacja łączy ze sobą wiele cech. Począwszy od ofertowania prostego gdzie można wykonać ofertę w kilka minut, aż po oferty rozbudowane z wielopoziomową strukturą działów. Zapraszam do zapoznania się z materiałem VIDEO  

 

PROJEKTY

Projekty, to funkcjonalność przeznaczona do ewidencjonowania i zarządzania zleceniami w firmie.

Dzięki tej funkcji można zautomatyzować i ulepszyć kolejny ważny proces w firmie jakim jest realizacja zlecenia czy też nazywając inaczej projektu.

Funkcja ta może posłużyć jako miejsce na gromadzenie informacji o projekcie jak i badania rentowności. Funkcja daje możliwość ewidencjonowania wydatków związanych z projektem jak i możliwość  ewidencjonowania zaliczek.

Jeszcze jedną ciekawą opcją w tej funkcjonalności jest możliwość generowania rozliczeń klienta, które świetnie sprawdzają się jako załącznik do faktury.   

KONTRAHENCI

Kontrahenci dla każdej firmy są bardzo ważni. Są to zarówno klienci, dostawcy, podwykonawcy i pracownicy. 

Współpracując z kontrahentami, na przestrzeni lat, firma gromadzi wiele informacji, które niezbędne są do sprawnego funkcjonowania firmy. 

Zadaniem tej funkcjonalności jest możliwość gromadzenia niezbędnych danych i ułatwienie ich przetwarzania. Także dzięki temu, że użytkownik tworzy kartoteki swoich kontrahentów może w następstwie tego w łatwy sposób docierać do uzgodnień, planować działania serwisowe analizować dane.  

 

KARTOTEKI RMS

W aplikacji możesz tworzyć własną bazę robocizny, materiału i sprzętu czyli kartoteki RMS. 

Użytkownik może w łatwy sposób stworzyć własną  bazę dodając do aplikacji foldery i kartoteki swoich produktów, usług i np. sprzętu. Kartoteki te służą później do tworzenia pozycji  podczas tworzenia ofert. To wymierne korzyści, gdyż kartoteki bardzo skracają czas wykonania oferty, a poza tym każda oferta może być na równym i wysokim poziomie merytorycznym. 

 

Twórz świetne oferty