Zdjęcie nadesłane przez jednego z użytkowników programów.

program do ofert dla firm usługowych
Skoro dotarłeś na tę stronę...

To zapewne jesteś świadomy tego, jak ważną rzeczą jest ofertowanie. Kiedy Klienci wybierają firmę, biorą pod uwagę coś więcej niż tylko produkt bądź usługę.  W gruncie rzeczy, kupują emocje i doświadczenia jakie stoją za ofertą.

Przestaw swojego klienta na słuchanie o Twojej firmie oraz o wartości Twoich usług. Opowiadaj, a nie tylko informuj. 

W innym przypadku, Twoja oferta będzie postrzegana jedynie w kategoriach droga lub tania. 

Będzie trudno budować Ci wartość oferty, jeśli nie zadbasz o wszystkie elementy ofertowania. Pamiętaj, że zdobycie nowego klienta zaczyna się od pierwszego kontaktu, a kończy na chwili domknięcia sprzedaży.

Dobra oferta ma przemyślaną strukturę, a sposób jej sporządzania powinien zapewnić Tobie komfort pracy. 

Opracowanie jakie stworzysz i które trafi do rąk twojego Klienta, powinno być rzeczowe, schludne i ciekawe.

Jeśli szukasz takiego rozwiązania zapoznaj się z budową oraz funkcjonalnościami naszych programów.   

Oczekiwania klientów zmieniają się...

Nie ma co się oszukiwać, klienci są coraz bardziej wymagający. Zresztą każdy z nas jest odbiorcą wielu usług. Kupując na stacji (za 5 zł) przysłowiowego hot-doga oczekujemy jakości, dobrej obsługi i jasnych procedur.  

Trudno więc dziwić się, że klienci wybierając firmę (w której mają zostawić kilkadziesiąt tysięcy złotych), zwracają uwagę na sposób obsługi i firmowe procedury. To pierwsza wskazówka i zwiastun tego, co czeka ich w przyszłości. 

Klienci starają się wybrać dobrze i wcale nie najtaniej. Niwelują ryzyko i nie chcą kupować kota w worku.

Opowiadam o tym bo…

Chciałbym byś wraz z używaniem programu do ofert postrzegał  oferty jako sztukę wygrywania. Byś wykorzystał to, co wartościowe jest w Twojej firmie. Tworząc oferty głównie opowiadaj, a nie tylko informuj. Każde zapytanie od klienta traktuj jak nową historię i szansę sprzedażową, a nie jak obowiązek kalkulowania ceny.

Nasze programy do sporządzania ofert

  1. Istnieje 12 różnych odmian programów do ofert
  2. Dla 5 branż (Inst. sanitarne, Usługi budowlane, Pompy Ciepła, Inst. PV, Inst. Elektryczne)
  3. Szeroki wyboru parametrów oferty
  4. Interaktywne pola opisowe
  5. Pola obliczeniowe
  6. Katalogi zdjęć i opisów produktów
  7. Zintegrowane zlecenie
  8. Możliwość przekształcenia w rozliczenie
  9. Klauzule RODO
  10. Zestawienia i tabele materiałowe
  11. Jednorazowa opłata
  12. Bez ograniczeń czasowych
  13. Nieograniczona ilości komputerów
Oferta "Trójka "Instalacyjna
Kliknij tutaj
Oferta "Dwójka" Instalacyjna
Kliknij tutaj
Oferta "Jedynka" Instalacyjna
Kliknij tutaj
Oferta dla inst. PV
Kliknij tutaj
Oferta dla dystr. Pomp Ciepła
Kliknij tutaj
Oferta "Jedynka B"
Kliknij tutaj
Oferta "Dwójka B"
Kliknij tutaj
Oferta "Trójka B"
Kliknij tutaj

Elementy oferty

  • Strona okładkowa
  • Dane klienta oraz dane inwestycji
  • Miejsce opisania marki własne
  • Opis Inwestycji (miejsce do opisania przedmiotu oferty)
  • Pola wyboru lub opisu usług i produktów
  • Pola obliczeniowe – ilość – cena – wartość 
  • Podsumowania netto / brutto  
  • Pola rabatowe 

Elementy oferty

  • Strony działów z cenami jednostkowymi.
  • Strony działów z podsumowaniami.
  • Tabele zbiorcze
  • Podsumowania
  • Ofertowanie Wariantowe
  • Formy oferty ( szacunkowa, precyzyjna inne)
  • Ustalenie parametrów np. Forma rozliczenia
  • Terminy ważności i terminy realizacji 

Opinie użytkowników

program do ofert budowlanych - Trójka Sekcje z cenami

Ale jak pisać dobre oferty ?

Być może pomyślałeś, w jaki sposób pisać dobre oferty ?  Jest na to jedna generalna reguła.  Każda dobrze opowiedziana historia ma swój początek środek i koniec. Pamiętaj o tym obsługując swojego klienta. 

Jeśli trudzisz się, by oferta wyglądała ładnie, bądź używasz rozwiązań w których masz ograniczone możliwości, to właśnie nasze programy do ofert  pomogą Ci stworzyć opracowanie o właściwej  strukturze.

Rozejrzyj się i wybierz dla siebie wersję programu dopasowaną do swojej branży, produktu i metody ofertowania.

Krok po kroku uzupełnij  i stwórz kompletny dokument, który w rękach Twojego klienta będzie utożsamieniem mocnej firmy. 

Co zmienią nasze oferty w Twoim dotychczasowym działaniu:

  • Skrócisz o 60 % czas wykonywania ofert
  • Ograniczysz możliwość popełniania błędów
  • Nie pominiesz ważnych parametrów
  • Poprawisz swój proces ofertowania 
  • Podniesiesz standard obsługi klienta
  • Zbudujesz wartość oferty i swojej marki
  • Ułatwisz sobie rozmowę sprzedażową
  • Zdobędziesz więcej zleceń

Jaki jest koszt programu
do ofert MF

Ceny programów do ofert zróżnicowane są w zależności od rodzaju programu. Najtańszy program kosztuje 100 zł netto, a najdroższy 700 netto. Najpopularniejszy 300 zł. Stworzyliśmy także wiele pakietów, które obniżają ceny jednostkowe.

Opłata jest jednorazowa, programy nie są ograniczone czasowo i możesz korzystać z nich na wielu komputerach.

Czy to jest opłacalne ?

Zastanów się jaki jest koszt wykonywania słabych lub złych ofert ?  

  • Stracony czas 
  • Straceni klienci i ich znajomi 
  • Nisko wycenione prace
  • Nieporozumienia przy rozliczeniach
  • Podejmowanie się wszystkich zleceń, a nie tylko tych najlepszych. 
Atrybutu firmy usługowej

Poznaj nasze programy do sporządzania ofert

Program Jedynka

Program “Jedynka” występuje w wersji dla wszystkich branż.

Jest to program typu “smart” . Jest szybki i bardzo pomocny. Jego charakter oddaje opinia jednego z użytkowników, który opisał go słowami “Tworzenie oferty w jedynce jest szybsze niż pisanie emali”   Tworząc nawet “małe oferty” warto zachować styl i nienaganną kompozycje.

Jedynka mimo swych małych rozmiarów posiada wszystkie niezbędne elementy takie jak stronę tytułową, pola opisów, 10 interaktywnych pól obliczeniowych, parametry oferty oraz zintegrowane zlecenie. 

Po wykonaniu prac, ofertę można przekształcić w rozliczenie, które będzie świetnym załącznikiem do faktury. 

Program ten występuje także w pakiecie programów (1, 2 ,3)

program do ofert budowlanych Jedynka
program do ofert budowlanych Dwójka

Program Dwójka 2.0 NOWOŚĆ

Program “Dwójka 2.0” występuje w wersji dla wszystkich branż

Nowa odsłona popularnego programu, w którym dodano wiele ciekawych funkcji. W programie mamy do dyspozycji 50 pól obliczeniowych w dwóch działach po 25 każdy. W programie pojawiło się także zestawienie materiałów oraz tabela sprzedaży krzyżowej. W programie możemy wydrukować strony bez widocznych cen jednostkowych za poszczególne prace.  

Zapoznaj się z filmem.

Jak we wszystkich ofertach, dwójka posiada zintegrowane zlecenie oraz można przekształcać ją w dokument rozliczeniowy.

Program ten występuje także w pakiecie programów (1, 2 ,3)

Program Trójka

Trójka występuje w wersji dla wszystkich branż.

Jest to program  typu “Storytell” do tworzenia ofert, które szczegółowo kalkulują i opowiadają historię.

Formuła ofertowania “Trójka” została opracowana tak, by wykonując kalkulacje jednocześnie tworzyć wciągającą historię.

Program posiada stronę tytułową oraz stronę opisową z wszystkimi parametrami oferty. Do dyspozycji jest osiem działów, służących do pogrupowania czynności. Program umożliwia wydrukowanie stron bez i z cenami jednostkowymi. Każdy dział posiada własne dodatkowe pole opisowe. 

Prócz rozbudowanej części kalkulacyjnej w trójce znajdziemy dynamiczne podsumowanie wszystkich działów, Tabele materiałowe, a także, Tabelę Crosselling (sprzedaż krzyżowa)

Podobnie jak w innych programach występuje tu zintegrowane zlecenie oraz możliwość przekształcenia oferty w rozliczenie.    

Program ten występuje także w pakiecie programów (1, 2 ,3)

 

program do ofert budowlanych trójka
program do ofertowania PCmp Ciepła

Program do ofert wariantowych PC 1

Program dedykowany jest firmom zajmującym się dystrybucją i montażem Pomp Ciepła lub innych urządzeń grzewczych

Stworzyliśmy tą formułę Ofertowania gdyż mamy świadomość tego, że zajmując się dystrybucją urządzeń konieczne jest ofertowanie oparte o porównanie cech i cen produktów. 

Oferta zawiera możliwość szczegółowego zaprezentowania 4 wariantów urządzeń i tworzenia czterech niezależnych scenariuszy cenowych. Cała kalkulacja w sposób automatyczny widoczna jest w dynamicznym podsumowaniu wariantów.

Podobnie jak pozostałe nasze oferty PC1 posiada stronę opisową do przedstawienia firmy oraz dodatkowo coś zupełnie innowacyjnego

Stronę danych obiektu, w którym jest możliwość szczegółowego oznaczenia i opisania charakterystyki obiektu. 

Program do ofert wariantowych PC 2

Program dedykowany jest firmom zajmującym się dystrybucją i montażem Pomp Ciepła lub innych urządzeń grzewczych, Posiada dodatkową część kalkulacji prac pozostałych.

Program jest rozbudowaną formułą stworzoną na bazie PC1. Tutaj prócz czterech wariantów źródeł ciepła mamy do dyspozycji dodatkowe miejsce na stworzenie dwóch niezależnych wariantów zakupu bojlerów lub buforów.

PC2 posiada także działy do swobodnej kalkulacji usług i produktów jakie chcemy zaoferować klientowi i nie są one zależne od wyboru urządzenia.

Zarówno warianty urządzeń grzewczych, warianty bojlerów jak i działy z kalkulacją prac  trafiają do dynamicznego podsumowania działów. 

Podobnie jak pozostałe nasze oferty PC 2 posiada stronę opisową do przedstawienia firmy oraz zintegrowane zlecenie.

program do ofert budowlanych Jedynka
program do ofert PV

Program PV 1

Program dedykowany jest firmom zajmującym się dystrybucją i montażem Instalacji Fotowoltaicznych

Jest to program typu “Compakt”. Posiada stronę okładkową oraz opisową, w której znajduje się miejsce do szczegółowych opisów oraz określenia parametrów oferty.

Część kalkulacyjna składa się z dwóch działów dających łącznie możliwość kalkulacji w 20 interaktywnych polach obliczeniowych. 

Oferta zawiera dział “Katalog” do zamieszczenia zdjęć i opisów. 

Program posiada zintegrowane zlecenie oraz można przekształcać ją w dokument rozliczeniowy

 

Zobacz co otrzymasz wraz z ofertami

Zależy nam byś ze swojego ofertowania uczynił sztukę opowiadania historii…

Tak, to jest nasza misja !!! Chcielibyśmy mieć wkład w budowę Twojej „Mocnej Firmy”

Dlatego przygotowaliśmy bardzo konkretny prezent, zobacz.

Jednym z elementów opowiadania historii będzie zaprezentowanie klientowi Twoich dotychczasowych osiągnieć. No dobrze… Ale jak to zrobić?  Odesłać klienta na stronę internetową? Odesłać do profilu na Facebook ?  Nie, to zbyt banalne i mało profesjonalne ! 

Lepszym rozwiązaniem będzie, kiedy stworzysz własny katalog realizacji. 

Katalog, który będzie Twoim prospektem. Jest to świetny sposób na budowanie wartości swojej marki i wartości oferty.

Poprzedni
Następny
Sekret działania katalogu

W katalogu umieścisz osiem referencyjnych realizacji. Możesz stworzyć sobie dowolną ilość takich prospektów, podzielonych na różne rodzaje prac bądź okresy. 

Jednak jak działa on na Twoich klientów…?

  • Klienci potrzebują społecznych dowodów słuszności.
  • Klienci lubią porównywać się do innych ( podobny dom, podobna rodzina, podobny metraż).
  • Klienci doceniają otwartość i transparentność.
  • Klienci porównują ceny, a więc daj im porównanie własnych realizacji. Po co mają szukać porównania u konkurencji. 
  • Klienci nie chcą kupować kota w worku. Chcą być pewni, że potrafisz to zrobić.

Twórz świetne oferty
Pokaż klientom swoje realizacje